معرفی مشاغل خانگی

مشاغل خانگی

معرفی مشاغل خانگی

مشاغل خانگی

مشاغل خانگی پردرامد قسمت 3

چگونه شروع کنم؟ راب یک کارگاه رایگان ایجاد کرد تا به شما نشان دهد چگونه می توانید اشتیاق خود را برای بازدید از فروشگاه های صرفه جویی ، فروش حیاط و بازارهای کک و مک به یک تجارت فروش سودآور تبدیل کنید - در کمتر از 14 روز. برای ثبت نام در کارگاه آموزشی وی می توانید اینجا را کلیک کنید.


چقدر می توانم بدست آورم؟ راب 42000 دلار به عنوان درآمد جانبی (10-15 ساعت در هفته) درآمد داشت. وقتی وقت بیشتری برای آن گذاشت (20 تا 35 ساعت در هفته) 133000 دلار درآمد داشت. می توانید ببینید هرچه بیشتر وقت بگذارید ، پول بیشتری می توانید بدست آورید.


16. به یک آژانس مسافرتی تبدیل شوید

مامان با تلفنش به عنوان آژانس مسافرتی کار می کند

آیا عاشق سفر هستید؟ از کمک به مردم لذت می برید و می خواهید در خانه کار کنید؟ به عنوان یک آژانس مسافرتی کار کنید.


چگونه شروع کنم؟ شما می توانید کسب و کار خود را شروع کنید یا در یک آژانس کار کنید. این مادر خانه نشین که آژانس مسافرتی خود را راه اندازی کرده است ، جزئیات آژانس های مسافرتی را در اینجا به ما می گوید.


چقدر می توانم بدست آورم؟ Glassdoor می گوید دستمزد معمولی از 29000 دلار تا 58000 دلار در سال متغیر است ، اما همه اینها به تجربه و تعداد مشتریان بستگی دارد.


17. فروش چاپهای چاپی در Etsy

تصویر صفحه قابل چاپ در etsy.

آیا خود را خلاق می دانید؟ آیا از مرور Pinterest برای ایده لذت می برید؟ اگر چنین است ، می توانید با استفاده از Printables on Etsy درآمد غیرفعال خوبی داشته باشید. بهترین بخش چاپی این است که یکبار چاپ کنید و بتوانید برای همیشه از آن درآمد کسب کنید!


اگر می خواهید با چاپ های قابل چاپ درآمد کسب کنید ، واقعاً می خواهید به دنبال آن باشید. این کتاب الکترونیکی رایگان 22 صفحه ای از ایده های چاپ فصلی را برای ایده هایی در مورد آنچه به صورت آنلاین بفروشید بررسی کنید.


چگونه می توانم شروع کنم؟ مصاحبه من از رئیس مامان جولی را که این کار را انجام می دهد ، بررسی کنید و او ما را در مورد چگونگی شروع کار راهنمایی می کند.


چقدر می توانم بدست آورم؟ به راحتی می توانید 500 تا 1000 دلار در ماه درآمد غیرفعال داشته باشید. در مصاحبه فوق من در یک ویدئو بحث می کنم که چگونه این زن ماهانه 8 هزار دلار با چاپ می کند!


من همچنین در مقاله ای که در مورد نحوه فروش موفقیت آمیز در Etsy انجام دادم ، مصاحبه ای عالی با مادری داشتم که در Etsy بسیار موفق بوده و سرگرمی خود را به یک تجارت 350،000 دلاری تبدیل کرده است.


18. طراح داخلی

آیا آن ژن های خلاق را برای تزئین اتاق و چیدمان مبلمان دارید؟ آیا HGTV را تماشا می کنید و فکر می کنید ، من می توانم این کار را انجام دهم ، من می خواهم آن را انجام دهم؟ در مقاله من چگونه می توان طراح داخلی شد ، ببینید چگونه رئیس مامور جولی پوتزل طراح داخلی شد و شش رقم دریافت کرد.


برای این کار ، خوب است کسی را داشته باشید که بتواند بچه ها را در حالی که در جلسات مشتری هستید و برای مشتریان خرید می کنید تماشا کند.


چگونه شروع کنم؟ برای تبدیل شدن به یک دکوراتور داخلی (این با طراح داخلی متفاوت است) توصیه می کنم یک وب سایت راه اندازی کنید ، از محل کار خود عکس های با کیفیت بگیرید و از دوستان و خانواده خود بخواهید که آیا می توانید بدون هیچ هزینه ای برای آنها کار کنید تا به مجموعه خود اضافه کنید. هنگامی که تصویری زیبا از کار خود ایجاد کردید ، می توانید هزینه خدمات خود را شروع کنید.


برای شروع به کار به عنوان طراح داخلی ، مقاله من در مورد نحوه تبدیل شدن به یک طراح داخلی را مطالعه کنید.


چقدر می توانم بدست آورم؟ شما می توانید از 50 تا 150 دلار در ساعت به عنوان دکوراتور داخلی درآمد کسب کنید. طراحان داخلی می توانند شش رقم یا بیشتر بسازند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد